ایمریٹس کی جانب سے پاکستانیوں کے لیے بڑی خوشخبری

ایمریٹس کی جانب سے پاکستانیوں کے لیے بڑی خوشخبری
ہوم بیس سے یورپ ، امریکہ اور افریقہ جاتے ہوئے پاکستانیوں کو 96 گھنٹے کا اعزازی ویزا اور دبئی کے ہوٹلز میں قیام کی پیش کش

دبئی (12 فروری 2020) : ایمریٹس ایئر لائنز کی پاکستانیوں کے زبردست پالیسی، ایمریٹس کی جانب سے پاکستانیوں کے لیے بڑی خوشخبری، ہوم بیس سے یورپ ، امریکہ اور افریقہ جاتے ہوئے پاکستانیوں کو 96 گھنٹے کا اعزازی ویزا اور دبئی کے ہوٹلز میں قیام کی پیش کش۔ تفصیلات کے مطابق ایمریٹس کی جانب سے پاکستانیوں کو شاندار آفرز دی جا رہی ہیں جن میں دبئی میں دو رات کے لیے ہوٹلز کا قیام اور یورپ ، امریکہ اور افریقہ جاتے ہوئے ایئر لائن کے ہوم بیس کے ذریعے سفر کرنے والے پاکستانیوں کے لئے 96 گھنٹے کا اعزازی ویزا پیش کیا جا رہا ہے۔ 20 فروری سے 31 مارچ 2020 کے درمیان دبئی سے باہر امارات کے سفر کے لئے اکانمی ، بزنس یا فرسٹ کلاس میں 11 سے 24 فروری 2020 کے درمیان کی جانے والی تمام نئی بکنگ پر یہ دلچسپ پیش کش دی جا رہی ہے۔ ایمریٹس نے اعلان کیا ہے کہ اس مدت کے دوران کی جانے والی بکنگ کرانے والے افراد بھی 96 گھنٹے کے اعزازی ویزا کے اہل ہوں گی ، جو متحدہ عرب امارات امیگریشن کی منظوری کے تحت دیا جائیگا۔اس پیش کش پر امارات کے ساتھ شراکت میں دبئی کے ایڈریس اسکائی ویو اور ایڈریس فاؤنٹین ویوز کی صلاحیت کے فائیو اسٹار ہوٹلوں کے ساتھ ساتھ رو ہوٹیلز بھی ہیں، جو رو ہیلتھ کیئر سٹی اور رو سٹی سٹی سنٹر جیسی خصوصیات کے مالک ہیں۔ اکانومی مسافروں کے لیے کی جانے والی پیش کش میں دو راتوں کا قیام شامل ہے۔ اس حوالے سے ایمریٹس کے نائب صدر پاکستان کا کہنا ہے کہ ہمارے پاکستانی صارفین کے لئے یہ ایک بہترین پیش کش ہے کہ وہ اپنے اسٹاپ اوور کے دوران دبئی کا تجربہ کرینگے۔
شراکت دار ہوٹلوں میں مشہور خصوصیات ہیں ، جو دبئی کے کچھ دلچسپ اور پرکشش مقامات کا منظر بھی دکھاتی ہیں۔ مذکورہ پیش کش کی مدت کے دوران دبئی میں ہونے والے ٹاپ ایونٹس میں دبئی فوڈ فیسٹیول ، دبئی جاز فیسٹیول لارین ہل ، لیونل رچی ، اور ون رپبلک ، دبئی ڈیوٹی فری ٹینس چیمپینشپ ، دبئی فیسٹیول کا ذائقہ ، تخلیقی صلاحیتوں کا دبئی لنکس انٹرنیشنل فیسٹیول ، پیپر ورلڈ مڈل ایسٹ شامل ہونگے۔

[X]

اپنا تبصرہ بھیجیں